Returpolicy
Vi har en 14-dagars returrätt, vilket innebär att du har 14 dagar på dig efter att du mottagit din vara att begära en retur.
För att starta en retur kan du kontakta oss på bimmersmanagement@gmail.com.
Om din retur accepteras skickar vi dig en returfraktsedel, samt instruktioner om hur och var du ska skicka ditt paket. Varor som skickas tillbaka till oss utan att först begära retur kommer inte att accepteras
Du kan alltid kontakta oss för alla returfrågor på bimmersmanagement@gmail.com.
Skador och problem
Vänligen inspektera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om varan är defekt, skadad eller om du får fel vara, så att vi kan utvärdera problemet och rätta till det.
Vi rekommenderar att alla våra produkter installeras av en specialiserad och erfaren verkstad för att minimera felinstallationer och skador på våra produkter. Vi kan inte stå för eventuella felinstallationer eller varor som skadas vid installation på egen hand. Vid dessa fall kan inget återköp eller retur ske.
Undantag
Vi beklagar eventuella olägenheter, men vi kan tyvärr inte godkänna returer av monterade och brukade produkter. Vi godkänner inte returer på grund av felaktig passform. Du är skyldig att kontrollera passformen av produkten innan köp enligt produktens beskrivning.
Vi godkänner inte returer för skärmar som har installerats i bilar med ett defekt IDrive-system. Våra skärmar är utvecklade för att fungera i samspel med bilens originala IDrive-system. Vi rekommenderar att kunden säkerställer att IDrive-systemet är i fullt fungerande skick innan installation. Returförfrågningar som beror på problem relaterade till ett defekt IDrive-system kommer därför inte att accepteras..
Byten
Det snabbaste sättet att säkerställa att du får det du vill ha är att returnera varan du har, och när returen har accepterats, gör ett separat köp för den nya varan.
Återbetalningar
Vi kommer att meddela dig när vi har tagit emot och inspekterat din retur, och meddelar dig om återbetalningen godkändes eller inte. Om den godkänns, återbetalas du automatiskt med din ursprungliga betalningsmetod inom 10 arbetsdagar. Kom ihåg att det kan ta lite tid för din bank eller kreditkortsföretag att behandla och bokföra återbetalningen också. Om det har gått mer än 15 arbetsdagar sedan vi godkände din retur, vänligen kontakta oss på bimmersmanagement@gmail.com.